Dit schooljaar hebben we vier groepen:

Groep Leerkracht(en)
1-2 Anja Kustermans / Ingrid Krijnen
3-4 Joice Timmermans / Melissa Tak
5-6 Jordy Franssen / Karlijn Dingemans
7-8 Jos Konings / Ivan Romme

*Tijdelijke vervanger

Wie doet wat?

KPO Basisschool Berkenveld is onderdeel van organisatorische eenheid 'De Dorpen'. Alfred Jeths is interim directeur van de drie scholen die hieronder vallen. Te weten: Basisschool De Linde in Nispen, Basisschool Heilig Hart in Wouwse Plantage en Basisschool Berkenveld in Heerle. De dagelijkse leiding van Berkenveld ligt bij Astrid Adriaanse.

De leerkrachten zijn in de eerste plaats verantwoordelijk voor het geven van onderwijs aan hun leerlingen. Daarnaast vervullen zij een aantal taken binnen de school die nodig zijn om het onderwijs zo goed mogelijk te laten verlopen.

Het administratieve proces wordt ondersteund door Madeleine van Iersel. Zij is één dag in de week aanwezig. Onze conciërge, Sjaan de Ron, zorgt voor alle praktische zaken binnen onze school.